פתרונות 
 
שירותי קורקט פתרונות מידע מתקדמים:
 
יכולת פונקציונלית נוספת מבית סאפ Bi On Demand
חדש! B1UP עכשיו גם בעברית!

 

מחולל פונקציונאליות B1UP
מערכת שליחת מסמכים אלקטרוניים
Business One - Starter Package
תעוד מלא של הפונקציונאליות ב- SBO
SBO עכשיו גם באפליקציה חדשה ל IPhone ו- IPad
Sap BDI אפליקציה ייחודית ל- Sap Business One
 

 


 

מחולל פונקציונאליות (B1UP) לתוכנת Sap Business One
האם פעם חשבת, "לו הייתי יכול לשפר את התהליכים המתבצעים במערכת המידע ?"

אם כן, הגיע הזמן לספר לך, שכעת אתה יכול.
 

מערכת SAP לפני ה- B1UPחברת Boyum-IT, שותף עסקי בדרגת זהב (Gold Partner) של SAP, הממוקמת בדנמרק, שמה לה למטרה לייעל ולשכלל את יכולת הגמישות בתוכנת sap Business One.
חברת Boyum-IT פיתחה AddOn בשם B1UP, שאושר באופן רשמי ע"י חברת SAP העולמית, ונמכר בכ-30 מדינות שונות ברחבי העולם. B1UP הינו  AddOn מהפכני, המאפשר למשתמש לבצע הגדרות שונות בתוכנה שהיו עד עתה ניתנות לביצוע רק ע"י מתכנתים, שמשווק בארץ ע"י קורקט פתרונות מידע.

באמצעות שימוש ב-B1UP  יכולים משתמשים מובילים בארגון להביא את Sap Business One לרמות התאמה גבוהות מאוד לצרכי הארגון. שימוש ב-B1UP מאפשר התאמת תוכנת Sap Business One לתהליכים המתבצעים בפועל כפי שטרם נראה עוד.
 
בין יכולות התוכנה:
  • עדכון שערי מט"ח אוטומטית.מערכת SAP בשילוב B1UP
  • עיצוב טפסי התוכנה
  • הוספת כפתורי פקודה שונים.
  • הגדרת הודעות קופצות.
  • ביצוע אימות נתונים.
  • הגדרת אוטומציה ע"י הגדרת מאקרו.
  • עדכון והוספת תפריטים.
  • מיזוג דואר.
  • ועוד ועוד...

     


דוגמאות לפתרונות שהוגדרו באמצעות תוכנת B1UP:
  • קבלת דוחות שונים הקשורים ללקוח שבו אנו מטפלים מטופס המסמך שבו אנו נמצאים באמצעות לחיצת עכבר אחת בלבד.
  • יצירת פעילות אוטומטית בכל פעם שמוסיפים למערכת הצעת מחיר לביצוע מעקב ע"י אנשי המכירות במערכת ה-CRM
  • הוספת כפתורים חדשים למסמכים לשמירת המסמך כטיוטא, בנוסף ניתן למשוך מסמכי טיוטא ישירות מטופס המסמך שאותו אנו רוצים ליצור.
  • יישום מערכת ניהול השאלות ללקוחות.


התאמות מהירות וקלות

כפתורי פקודה:
הוספת 10 כפתורי פקודה לכל מסך הקיים בתוכנת Sap Business One . כפתורי הפקודה יכולים להיות מקושרים לשאילתות משתמש, לכל אחד מ- 30 הפונקציות הניתנות לבחירה כולל אפשרות לפתוח כל תוכנה אחרת ישירות מתוך מסך קיים ולשלוח לתוכנת היעד פרמטרים שונים.

שדות חובה
אפשרות להגדרת שדה חובה בכל שדה במערכת. תכונה זו מוודאת את איכות הנתונים שהנך מכניס למערכת.

עריכת טפסי המערכת:
אפשרות להוסיף שדות לטפסים קיימים, להוסיף לשוניות לטפסים ולהעביר שדות ממקום למקום ואף להסתיר שדות קיימים. אפשרות להעביר שדות UDF מחלון השדות הנוספים לתוך הטפסים.

עריכת תפריטים
הוספת אפשרויות לתפריטים , קישור טפסים לתפריטים ושינוי תפריטים קיימים.

עריכת סדר תנועה בטפסים
שינוי סדר השדות בטפסים השונים

נתוני ברירת מחדל
הגדר נתוני ברירת מחדל בכרטיסים או בפריטים כדי לזרז את תהליך פתיחת כרטיסים ופריטים.

ארגז כלים
אוסף של למעלה מ-40 כלים שונים שמשפרים את העבודה עם המערכת

מערכת תבניות
אפשרות ליצירת תבניות מכל טופס במערכת לשמירת נתונים מהירה

פתיחת כרטיסים מהירה
אפשרות לפתיחת כרטיסים ו/או פריטים ישירות מהמסמכים במערכת.


מודולים לשיפור המערכת

חשבוניות חוזרות
צור חשבוניות תבנית לחיובים חוזרים כולל אפשרות להפקתם בתאריכים חוזרים בהגדרה מראש.

PLD EXTENSION
יבוא ויצוא עריכות הדפסה באמצעות קבצי XML.

חלון חיפוש
בחלון חיפוש אחד ניתן לחפש ערך / מחרוזת בכל המערכת ממש כמו בחיפוש של גוגל

מיזוג דואר
מזג דואר המבוסס על תבניות בתוכנת WORD עם נתונים ממערכת Sap Business One כלי זה ישדרג את מערכת ה-CRM שלך.

עדכון שערי מטח
עדכון שערי מטח אוטומטיים ישירות מבנק ישראל.

דוחות כרטסת
צור דוחות כרטסת לפי דרישתך בפורמט PDF

כלי פיתוח
אימות נתונים
פונקציות

 

 


 

מערכת שליחת מסמכים אלקטרוניים

מערכת ה Invoice One - מידע כללי

למי זה מיועד?
מערכת ה Invoice One מתאימה לחברות השולחות חשבוניות מס או מסמכים אחרים בדואר, ומעוניינות להתחיל לשלוח אותם בדואר אלקטרוני בצורה חוקית. המערכת נועדה לתת מענה לשליחת מסמכים בכל היקף ובמיוחד ללקוחות קטנים הייעוד העיקרי הוא למשלוח חשבוניות מס, אך ניתן לשלוח גם מסמכים נוספים, כגון הודעה על תשלומים לספקים או הזמנות. המערכת מטפלת אך ורק בנושא השליחה במייל ואינה באה להחליף את תוכנת הנהלת החשבונות.

האם זה חוקי?
המשלוח באמצעות הדואר דרך המערכת הינו חוקי לחלוטין - המערכת תומכת בנושא החתימה האלקטרונית. זאת בניגוד לשליחה רגילה של חשבונית במייל מתוך תוכנת הנהלת החשבונות, מה שאומנם אפשרי ברוב התוכנות אך לא קביל מבחינת מס הכנסה. לחץ כאן לפרטים נוספים

איפה החיסכון?
השימוש במערכת נועד להחליף את הדפסת המסמכים ושליחתם באמצעות הדואר הרגיל, ובכך להביא להוזלת עלויות של עד 75%.
העלות הכוללת של משלוח של מסמך בודד בדואר רגיל היא למעלה מ 4 ש"ח (לחץ כאן לפרטים נוספים). הקמת מערכת כזאת בעסק עצמו הוא תהליך מורכב ויקר עד מאוד (עלויות היכולות להגיע בקלות לכמה מאות אלפי שקלים עבור ארגון אשר מעוניין ליישם זאת בעצמו). לכן, עד לא מזמן רק החברות הגדולות במשק (חברות סלולר, כרטיסי אשראי, סלולר) יכלו להרשות זאת לעצמם. אצלנו, המערכת עובדת בשיטת Hosted (אירוח) - השולח נדרש להתקין רק רכיב תוכנה קטן, כאשר יתר המערכת יושבת בחוות שרתים מאובטחת ומשמשת את כלל לקוחותינו. בשל כך, אינך נדרש לרכוש ולתחזק שרתים יקרים על מנת לבצע את השליחה והחתימה האלקטרונית. התשלום הוא על פי מספר השליחות בפועל, ללא שום התחייבות מצידך. במידה ותרצה, תוכל להפסיק את השימוש במערכת בכל רגע. בחישוב פשוט יוצא שחברה השולחת כמה מאות מסמכים בחודש ומעלה יכולה לחסוך מאות ואלפי שקלים כל חודש. רוצה להתחיל לשלוח גם? לחץ כאן על מנת ליצור איתנו קשר.

איך זה עובד?
בשונה ממערכות אינטרנטיות אחרות הקיימות היום בשוק, מערכת ה- Invoice One אינה מערכת עצמאית להנהלת חשבונות ואינה נועדה להחליף את המערכת הקיימת בארגון, אלא להרחיב את יכולותיה. המערכת ממומשקת באופן מלא ושקוף לתוך מערכת הנהלת החשבונות או ה- ERP הקיימת של הארגון ומאפשרת משלוח מסמכים ישירות מתוכה. כל המסמכים ונתוני הלקוח, כולל כתובת המייל נלקחים ישירות מתוך בסיס הנתונים של המערכת, כך שאין צורך לתחזק מאגר נוסף. המשתמש אינו נדרש לעבור לתוכנה נוספת על מנת לבצע את השליחה - היא מתבצעת כחלק מתהליך העבודה הרגיל במערכת הנהלת החשבונות. המערכת מאפשרת הן משלוח גורף של כמות גדולה של מסמכים ללקוחות שונים והן משלוח של מסמך בודד ישירות מתוך מסך המסמך תוך כדי עבודה עליו. התקנת המערכת פשוטה ואינה מצריכה ידע טכני או סיוע של אנשי IT. מערכת ה- Invoice One תומכת במרבית מתוכנות הנהלת החשבונות הנפוצות בישראל. לחץ כאן על מנת לבדוק האם התוכנה שברשותך מתאימה לעבודה עם ה Invoice One.

יתרונות נוספים
לאחר ביצוע השליחה המערכת מאפשרת מעקב אחרי המסמכים שנשלחו באמצעות מסך אינטרנטי הזמין לכל המשתמשים המורשים בארגון. ניתן לדעת מי קיבל את המסמך ומתי, וכן לקבל תגובות למסמכים שנשלחו באמצעות המייל. ארגונים רבים אף מנהלים את תהליך הגבייה עצמו דרך המערכת. המערכת מאפשרת לערוך את המסמך מבחינה ויזואלית באיזה צורה שרוצים באמצעות עורך מסמכים מתקדם. ניתן לעבוד עם מספר עריכות במקביל - למשל, עריכה אחת עבור חשבוניות מס ללקוחות מוסדיים ועריכה נוספת עבור לקוחות פרטיים. כמו כן, המערכת מאפשרת לשבץ מסרים פרסומיים על גבי החשבונית ובכך להביא לערך מוסף נוסף. לחץ כאן לסקירה רחבה יותר של יתרונות המערכת.

 

 


 

 

 

 
 

BetaGroup - עיצוב אתרים

כל הזכויות שמורות© NTT - מערכות ניהול תוכן